Luqo: een educatief spellenplatform

Organisatie:
Luqo
Contactpersoon:
Rogier Kauw-A-Tjoe
E-mailadres:
Doelgroep:
Primair onderwijs
Thema:
ICT en programmeren
Fase:
Gerealiseerd product

Inhoud van de activiteit:

Luqo is een educatief spellenplatform waarin de sociale aspecten van bordspellen met moderne (digitale) technieken worden gecombineerd. Je leert met 3D-geprinte speelstukken, fysieke kaartjes en de grote drukknoppen. Bijvoorbeeld programmeren: door kaartjes met commando's op het scherm te leggen bouw je stap voor stap je eigen programma. Je kan het direct real-life uitvoeren op een robot. Alle Luqo games zijn coöperatief, uitdagend en adaptief. Benieuwd hoe dat werkt? Bezoek ons!

Ik wil graag meedoen aan Kennisfestival Leren in Brainport, omdat... :

Het kennisfestival is voor ons een perfecte plaats om in gesprek te gaan over Luqo. We kunnen veel praten over waarom Luqo bestaat, maar de beste manier is om het te ervaren. Bij het kennisfestival delen wij graag Luqo met leerkrachten en ontvangen wij graag hun ongezouten mening!

Bekijk de Social media kanalen: